Voorbereiding

3 augustus 2019 - Brecht, België

‘Happiness is planning a trip to somewhere new, with the ones you love’

Het is bijna zover!  Woensdag vliegen we vanaf Schiphol, via Munchen, naar Johannesburg met een avond/nachtvlucht.

De route hebben we op vele donkere winteravonden uitgestippeld en dit is het geworden:

7 aug Ams * Johannesburg – Hazyview - Marloth Park - Mlilwane (Swaziland) – St Lucia – Umdloti – binnenlandse vlucht van Durban naar Port Elizabeth – Addo – Tsitsikamma – Knysna – Gansbaai – Kaapstad *Ams  30 aug

We verblijven overal 2 of 3 nachten en rijden dan weer verder.  De overnachtingen alsook de huurauto’s zijn geboekt, vaccinatie en paperassen zijn in orde en malariapillen hoeven we niet te nemen in de Afrikaanse winter.

Dan restte er enkel nog het inpakken.  Daar moesten we toch even over nadenken want zoals hierboven al aangehaald, is het nu winter in Zuid-Afrika wat betekent dat we in het begin van de reis temperaturen kunnen hebben van overdag +30 ° met  ’s nachts vrieskou en op het einde rond de 15 ° .  We denken dus in laagjes voor de verschillen in temperatuur maar ook om zo licht mogelijk te pakken om het in- en uitladen te vergemakkelijken, vandaar ook de packing cubes.  Verder zijn er nog wat ditjes en datjes ingepakt  want zowel de overnachtingen als de activiteiten beloven heel divers te worden net als het land zelf trouwens…

Maar daarover later meer…

En nu aftellen maar!

♥ B&V – M&L ♥

1. Goedele Plovie:
    Veel plezier! Wij zijn al benieuwd naar de verhalen 😀
  2. Laura:
    3 augustus 2019
    Joepie, nog maar een paar dagjes aftellen nu!! Met zo'n topvoorbereiding zijn jullie nu klaar om volop te genieten!! 😎😎😎😎
  3. Dirk en wendy en kids:
    3 augustus 2019
    Hehe ziet er al supertof /spannend uit en dan ben je ng niet vertrokken.... Geniet er vooral van...... En zullen het mee volgen..... Goeie heenreis alvast en geniet ervan
  4. Wenneke:
    3 augustus 2019
    Super!!!!!! We volgen jullie op de voet!! Kei spannend!! Veel plezier, zorg voor elkaar en zeg tegen uwen Rambo dat hij ni te zot moet doen ...
  5. Bobo:
    3 augustus 2019
    Met zo'n organisatie kan het ni anders dan TOP worden. Geniet ervan en zorg goed voor elkaar (zoals we altijd zeggen)
    Oh ja, doe timon en pumbaa de groetjes😉
    We zullen je wel missen, maar zo leuk als we alles kunnen volgen. Xxx
  6. Jelmer:
    5 augustus 2019
    Een prettige en behouden vakantie toegewenst !!
  7. Fam Rulmonde - Vivet:
    6 augustus 2019
    Wij verwachten minstens een Scène waarin iemand de leeuwenkoning nadoet of een bekend lied uit de film zingt. En verwachten ongelofelijk veel knappe foto’s van de natuur en ons liefdevolle gezinnetje. Nog een laatste tip... indien een insect ongestoord in jullie personal space vliegt en een crisisaanval veroorzaakt, denk dan aan de belachelijke kommetjes beweging.

Ik sluit graag af met een ultra melige quote:
    “Wherever you go, go with all your heart”

Go for it, wij volgen jullie op de voet!♥️
    Dikke kussen,

Team tantie & nonkel Nick
  8. Tinneke:
    8 augustus 2019
    Veel plezier samen tinne en stafke