Kaapstad deel 1

27 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanuit De Kelders vertrokken we voor onze laatste rit richting Kaapstad. Op weg naar Kaapstad hebben we halt gehouden in het Hottentot Nature Reserve voor ons zipline avontuur, iets waar Mill en Lou heel de reis naar hebben uitgekeken. (zie filmpje) Het weer in de bergen was behoorlijk koud maar het ziplinen was geweldig leuk en indrukwekkend! Er waren 13 platformen en de langste zipline was 330 meter, dan was je zo'n halve minuut onderweg van het ene naar het andere platform in een fantastisch berglandschap!!! (zie filmpje)

In Kaapstad verblijven we in appartement 2 on Medburn , gelegen in Camps Bay tussen Kaapstad Centrum en de Kaappunt.

Vandaag hebben we een dagtrip gedaan naar Kaap de Goede Hoop en de Kaappunt, het meest zuidwestelijke puntje van Afrika. Onderweg hebben we een kolonie pinguïns bezocht die zich hebben gevestigd bij 'Boulders Beach' en hebben we 5!!! walvissen gespot waarvan er enkele mooie sprongen maakten, geweldig om te zien!!

Op de terugweg naar ons appartement, reden we langs Chapman's Peak of 'Chappies' voor de locals, één van mooiste autoroutes ter wereld. 9 km vlak naast de Atlantische Oceaan met 114 bochten en spectaculaire uitzichten, prachtig met de zon op de achtergrond!

Vanavond genoten van een lekker diner en zonsondergang langs de zeeboulevard van Camps Bay.

< Hakuna Matata >

x B&V – M&L x

1. Greta Derudder:
    27 augustus 2019
    Mill e Lou wat een pret bij deze ervaring, mooi om te zien, nog veel plezier in dit mooie land.
  2. Fam Rulmonde - Vivet:
    27 augustus 2019
    Wauw de zipline!!! De Max 😍😃
  3. Goedele Plovie:
    Wat een avontuur!!!
  4. Tina:
    Super die zipline😱👍
    Nu hopen dat jullie goed weer hebben om de Tafelberg op te kunnen.
    We 👍👍👍
    Xxx😘
  5. Patrick Dedrie:
    28 augustus 2019
    Wat een prachtige zichten , om nooit te vergeten . De durf is ook al aangescherpt bij Mill en Lou , nu nog een laatste avontuur en goede stapschoenen.
  6. Imane:
    Geweldig! Echt prachtig 🤗
  7. Laura:
    28 augustus 2019
    Wow, ziet er een super leuke zipline uit!
    En schattige pinguins :-)
    xxx
  8. Bonneke&Vokke:
    Super gedaan jongens👌👏👏👏
    Mooi om te zien hoeveel plezier jullie er in hadden
    Mooie foto’s van het landschap ,echt prachtig 🤩😘
  9. Tante diane:
    28 augustus 2019
    Whowww wat een reis, mooi verslag telkens . Nog veel fun😀😀😀