*** It’s time for a new adventure ***

26 juni 2023 - Sint-job-in-'t-goor, België

Hier zijn we nog een keertje!

Na een fantastische roadtrip door het prachtige Zuid-Afrika in 2019 wilden we graag een land (of toch een stukje ervan) verkennen dat al héél lang hoog op onze bucketlist staat.
Maar dan kwam daar plots één of andere gekke ziekte die de wereld enkele jaren op zijn kop zette.
Nu is het eindelijk zover.
We gaan West-Canada ontdekken, met zijn uitgestrekte natuur, de mythische Rocky Mountains, helderblauwe gletsjermeren, ontelbare watervallen, beren, walvissen en zo veel meer.
Rondreizen doen we met een camper want West-Canada is dé plek om te kamperen.
We vliegen vanaf Amsterdam naar Toronto van waaruit we zullen verder vliegen richting Calgary.
In Calgary slapen we één nachtje in een hotel.  Dit is namelijk verplicht vooraleer je je camper mag oppikken.
Hier de route die we hebben uitgestippeld:
Banff National Park – Yoho NP – Icefield Parkway – Jasper NP – Wells Gray Provincial Park – Clinton – Whistler – (oversteek naar Vancouver Island) Campbell River – Stamp River PP – Tofino  – (terug naar het vasteland) Vancouver.
Vanuit Vancouver vliegen we dan terug huiswaarts.

En of we er zin in hebben...

Tot snel XxXx

Bjorn, Vanessa, Mill en Lou

IMG-20221103-WA0017

1. Veerle De Hert:
    26 juni 2023
    Omg gaat fantastisch worden!!!! Ik volg!!!!!
  2. Jelmer:
    26 juni 2023
    Hi Vanessa en familie, veel plezier. Mijn oom en tante hebben een camping in de buurt van Okotos (indian graves) als je wilt kan ik de contact gegevens toesturen? Zij wonen jaren in Canada maar spreken ook nog gewoon nederlands. Hartelijke groeten en veel plezier Jelmer
  3. Greta Derudder:
    26 juni 2023
    Mammie e pappie wensen jullie een fantastische vakantie toe in Canada.
  4. Leen & Gunther:
    1 juli 2023
    Genieten maar! En pas op voor de beren
  5. An Heymans:
    1 juli 2023
    Geniet er ten volle van! Zalig!
  6. Eddy en Tientje:
    3 juli 2023
    Hallo familie De drie, we volgen heel graag jullie reisblog. Avonturiers, wat jullie zijn, gaan jullie weer vele hoogtepunten beleven. Wij volgen, en genieten graag mee van deze reis die ons weer ontzettend benieuwd maakt. Genieten en beleven, of beleven en genieten, wie zal het zeggen. Goeie vluchten en goeie reis. 👍😘
  7. Bisschop Gustaaf:
    3 juli 2023
    Hey de drietjes we wensen jullie een zeer leuke vakantie toe en we willen jullie graag volgen in jullie avontuur! Groetjes Tinneke en Nonkel staf