Arrived in Canada

4 juli 2023 - Calgary International Airport, Canada

Wij zijn aangekomen!!!  Toen we gisterochtend op tijd opstonden om te vertrekken naar Schiphol, zagen we al dat onze vlucht vanuit Amsterdam vertraagd was.  Uiteindelijk zijn we 4,5 uur later vertrokken dan gepland.  Hierdoor misten we natuurlijk ook onze aansluitende vlucht in Toronto.  Gelukkig werd alles wel goed geregeld door Air Canada.  Toen we nog op Schiphol zaten te wachten, kregen we al de melding dat we op een latere vlucht waren geboekt richting eindbestemming Calgary.  Aangekomen in Calgary rolden onze koffers meteen van de band en zijn we vlot in ons hotel geraakt.  Na een korte maar goede nachtrust en een stevig ontbijt staan we nu op het punt om te vertrekken om onze camper op te halen.  Daarna richting Walmart voor de eerste boodschappen en dan door naar onze eerst bestemming Banff, zo'n 2 uur rijden van Calgary.

See you later!

Bjorn, Vanessa, Mill en Lou

1. Wenneke:
    Toppie! Veel plezier!!!
  2. Fam Rulmonde - Vivet:
    4 juli 2023
    Hallootjes family & Glenn!

Over een bewogen begin gesproken. Direct een avontuur! Voor ons zou dit pure stress zijn. Maar zoiets heb je niet in de hand, loslaten. Kort applaus voor air Canada, de reisagent om dit in goede banen te leiden voor jullie, zalig!
    Ziet er een special edition ontbijt uit.
    Zo benieuwd naar de ferme camper en jullie boodschappen kar te Walmart! :-D

Het is nu echt begonnen! Viv droomt al volop over de beertjes...

Greetingszzz,
  3. Goedele Plovie:
    Genieten maar!
  4. Laura:
    4 juli 2023
    🤩toppie; klaar om jullie roadtrip te starten! Geniet ervan!!!
  5. Tinneke:
    4 juli 2023
    Oei das al ni zo een leuk begin,maar gelukkig toch inorde gekomen!Benieuwd om jullie camper te zien,maar zal wel toppie zijn he!!We kijken al uit naar de volgende fotokes,Wensen jullie veel plezier toe,maar zal wel inorde komen!!
    Groetjes tinneke en Nonkel Staf
  6. Bobo:
    4 juli 2023
    Hey avonturiers, was toch even stress, maar dikke duim voor air Canada. Netjes opgelost.
    Ben vooral blij dat jullie goed en veilig zijn aangekomen.
    Ook benieuwd naar jullie camper en onthoud, probeer alle knopjes "you never know"
    Het avontuur kan beginnen.
    Dikke knuffels
    Bobo
  7. Dirk en wendy en kids:
    4 juli 2023
    top.....we volgen mee..........geniet er maar van
    groetjes wendy, dirk en de kids
  8. Patrick Dedrie:
    5 juli 2023
    Vele kusjes en knuffels voor allemaal , benieuwd naar alles wat jullie tesamen kunnen doen , veel plezier met de camper en de nieuwe ontdekkingen. Mammie en Pappie
  9. Dc:
    5 juli 2023
    Alles komt uiteindelijk goed wel spannend begin 🙈🙈
  10. Les &Nora:
    5 juli 2023
    Wat vertraging bij de start maar zo te lezen hebben jullie dat de pret niet doen bederven. Wij zijn hier ook benieuwd naar de camper en natuurlijk de voltallige avonturen.