Parksville - Vancouver

25 juli 2023 - Vancouver, Canada

Hier zijn we voor ons laatste verslag (snif snif)

Deze ochtend rijden we zo'n 100 km naar Parksville.  Onderweg komen we weer serieuze campers tegen (zie filmpje).  In Parksville hebben we nog een plekje gevonden op de populaire Rathtrevor Beach Campground. Een grote camping die tussen de bomen en vlakbij het strand ligt.  We installeren ons, wat ondertussen een tweede natuur is geworden... 1,2,3... en klaar ;-)  Na de middag trekken we naar het strand.  We zien veel krabben en ook enkele zeehonden die dichtbij het strand zwemmen.
De volgende morgen doen we rustig aan want we nemen  de ferry pas om 15h terug naar het 'mainland'.  Vandaag geven ze veel regen dus we rijden eens naar Coombs.  Hier zijn wat winkeltjes en kan je een ijsje eten en er staan geiten op het dak van de plaatselijke supermarkt.  We verwachten er niet veel van en dat klopt ook :-).  Na een stop bij de Tim Hortons, een héél populaire keten voor ontbijt en lunch, rijden we naar de ferry.
Terug aangekomen in Vancouver rijden we een half uurtje naar de laatste camping van onze rondreis, Peace Arch RV Park.  Een prima camping om af te sluiten.  We maken onze camper leeg en laden onze koffers in terwijl de boys nog een duik nemen in het verwarmde buitenzwembad.  's Morgens brengen we onze camper terug naar Fraserway, nemen afscheid van onze 'Kenny the Camper'.  Met de shuttle bus worden we afgezet bij ons hotel voor onze laatste nacht hier, Sandman hotel Vancouver Airport.  Hier sluiten we onze reis af met een deugddoende hottub en een gezellig diner in Moxies.  Morgen vliegen we vanaf Vancouver naar Toronto en van daaruit terug naar Amsterdam.

We vonden het supertof dat jullie onze avonturen gevolgd hebben en willen iedereen bedanken voor de leuke reacties!

West Canada, u was geweldig!!!!

Bjorn, Vanessa, Mill en Lou  XxXx

1. Goedele Plovie:
    26 juli 2023
    Het zag er FANTASTISCH uit!!! Dank om ons een beetje mee te nemen! Veilig thuis en welkom terug!
  2. Bobo:
    26 juli 2023
    Wat een prachtige reis,avontuur samen met jullie gezinnetje. Het was ook weer zo fijn om dit met jullie te kunnen volgen. Ik zet Canada bij deze mee op mijn bucketlist. You never know 😅 Dromen mag altijd. Zal blij zijn dat ik jullie weer zie, heb jullie gemist. Veilige terug reis en tot in het Belgenland 😘😘😘😘
  3. Patrick Dedrie:
    26 juli 2023
    Het was heerlijk jullie te volgen en te zien , waren heel blij met het netwerk , voor ons een opkikker
    We wensen een goede thuiskomst en daarna even sjillen en wegdromen naar canada
    Tot dan en hier alles goed en tot binnenkort.
  4. Greta Derudder:
    26 juli 2023
    Wat een mooi avontuur hebben jullie terug beleefd, blij om foto's en verhalen te mogen meebeleven bij jullie fantastische reis, geniet van de laatste dag en een veilige terugreis naar Belgenland met veel mooie herrinneringen. Knuffel en tot weerzien.XXXX
  5. Fam Rulmonde - Vivet:
    26 juli 2023
    Het was super leuk om jullie avontuur te kunnen volgen! Zeker al die fantastische reisfoto's. Gevoel: Even mee op reis geweest !!!
    Safe flight en tot snel! We hebben jullie gemist!

Groeties!
  6. Bonneke&Vokke:
    26 juli 2023
    Wat een fantastisch avontuur een vakantie die jullie je nog lang zullen herinneren
    het was prachtig om het een beetje te kunnen volgen🤩
    Maar zullen wel blij zijn jullie terug te zien 😘
  7. Bisschop Gustaaf:
    26 juli 2023
    Elke keer opnieuw ,niks dan lof over jullie vakantie!Zal een vakantie zijn om dikwijls over te praten ,er zijn zoveel dingen die jullie regelmatig zullen herinneren!Tof dat we jullie beetje konden volgen wanneer het kon!We wensen jullie nog veel plezier de laatste momenten,en wensen jullie een veilige thuiskomst toe!Dit van nonkel staf en Tinnexxxx
  8. Laura:
    26 juli 2023
    Wat een mooie afsluiter nog! Goede reis terug en tot snel! 😘
  9. Dc:
    26 juli 2023
    Aan alle mooi reizen komt een einde . Jullie hebben er volop van genoten. Tot binnenkort
  10. Tante diane:
    27 juli 2023
    dit avontuur zullen jullie nooit vergeten ;geweldig
  11. Eddy en Tientje:
    29 juli 2023
    Terug keren naar België gaat pijn doen na zo een geweldig avontuur. Maar met zo een mooie belevenissen zijn de batterijen vast goed opgeladen. Goeie reis terug. We zijn benieuwd naar de foto reeks hoor.