Marloth Park

12 augustus 2019 - Marloth Park, Zuid-Afrika

De wifi is back! :-)

Wat een ongelooflijke twee dagen hebben we achter de rug...
Vanuit Hazyview zijn we zaterdagochtend vroeg vertrokken om door het Krugerpark naar onze volgende bestemming, Jackalberry Ridge in Marloth Park, te rijden.  We zijn via de Phabeni Gate binnen gereden en hebben geluncht in restcamp Skukuza met verder nog een korte tussenstop in Lower Sabie en via Crocodile Bridge naar Marloth Park.
En wat zijn we verwend op onze allereerste safaridag!  Olifanten, giraffen, zebra's enz...
Lou spotte zelfs een luipaard langs de kant van de weg.  Toen we terug draaiden, stak hij gewoon de baan over, recht voor onze neus.  Wat een geluk want deze dieren zijn vaak heel moeilijk te spotten.  Het was een feestje in de auto :-)
In Marloth Park aangekomen, konden we onze tent in de bush inspecteren.
Met een badkamer en keuken onderaan en de slaapplaatsen in de tent erboven, waren we voorzien van alle comfort.  Een gezellige 'braaiplaats' maakte het plaatje compleet.
's Nachts hoorden we zelfs de leeuwen van Kruger brullen!

Na een korte nacht werden we om 5u15 aan onze tent opgehaald voor een 'full day private safari' .  Dankzij onze geweldige ranger, Kerry, van Kruger Pride Safaris, stonden ons op de tweede dag in Kruger nog meer hoogtepunten te wachten.
Hyena's die net een prooi gevangen hadden, een cheeta (waarvan er maar 120 in Kruger leven), neushoorn met baby, nog eens 2 luipaarden en net toen we dachten dat het niet beter meer kon worden, liepen er 2 leeuwinnen met 3 welpen vlak naast onze jeep voorbij.  Wat een moment!!!  Je zou er op de terugweg een beetje moe van worden (zie foto Lou ;-))
In de namiddag was het dan tijd om bij onze tent wat na te genieten.
Net wat uurtjes bijslapen en vandaag rijden we verder zuidwaarts richting Swaziland.

♥ B&V - M&L ♥

1. Bobo:
    12 augustus 2019
    OMG, de foto's zijn al onweerstaanbaar, wat moet dit dan in het echt geweest zijn.
    Leuk dat we dit mee kunnen volgen.
    En ja hoor, mijn klapke hier thuis met de meisjes is gelukt, ze leggen terug eitjes 🥚🤣
  2. Tina:
    12 augustus 2019
    Telkens ik jullie mooie verhalen lees begin ik terug te watertanden!
    Toch een prachtig land hé!
    Wat hebben jullie geluk met de dieren te spotten. De cheeta en de leeuw hebben wij spijtig genoeg niet gezien. Jullie nu naar Swaziland, de topper voor iedereen van ons. Geniet er nog super van. Dikke kusjes vanuit Portugal. 💋💋💋 WINT
  3. Nikki:
    Wow ,fantastische foto’s. Geniet er nog van😘
  4. Wenneke:
    12 augustus 2019
    Nice! Very Nice!! Dat zal een prachtig fotoboek worden!!! Geniet maar verder ... ik had waarschijnlijk al 2 keer in mijn broek gepist. Aan de auto bij de leeuwen en ‘s nacht bij het gebrul in jullie huisje. Groetjes aan we kids!! 😘😘😘
  5. An Heymans:
    12 augustus 2019
    Waauw wat een prachtig reisverslag en hoeveel geluk bij het dieren spotten!
    Het is jullie van harte gegund en aan jullie stralende gezichten te zien gaan jullie hier nog lang van kunnen nagenieten!
  6. Kim:
    12 augustus 2019
    Wat een unieke ervaring , de jongens volgen hier volop mee !!!!!!!
    Lewis mist Lou al enorm .
    Geef hem zeker nen dikke knuffel 🙌
    Geniet van jullie zalig reisje en wij kijken vol spanning mee 💋💋💋 Kim
  7. Goedele Plovie:
    12 augustus 2019
    Bedankt voor jullie berichtjes!!! Ziet er super uit! Hier al waw, wat moet dat daar zin... Geniet van elk moment!!!
  8. Greta Derudder:
    12 augustus 2019
    Oooo zo wonder mooi om deze dieren zo dichtbij te kunnen bekijken, veel plezier op jullie trektocht door het mooi land. Knuffel a Mill e Lou, Bjorn e Vanessa, ik ben blij dat jullie het heel goed stellen. Xxxx
  9. Steven, Nele & kids:
    Fantastisch!!
  10. Laura:
    12 augustus 2019
    Amai, zo'n prachtige foto's, puur genieten!!!
    Zoveel verschillende dieren gespot en dan nog een verblijf in de bush, gewoon top!!!
    🤩😘
  11. Bonneke&Vokke:
    12 augustus 2019
    Het is fantastisch om een beetje te kunnen zien wat jullie
    Daar beleven😍💕🐘🦓🐆
  12. Fam Rulmonde - Vivet:
    12 augustus 2019
    Wauw prachtig, onbeschrijfelijk, het is toch altijd anders in het echt. ♥️

Ben super blij dat jullie dit mogen beleven! Geniet er nog van! 🤩
  13. Bisschop Gustaaf:
    12 augustus 2019
    prachtig prachtig 1woord mooi om zien wat jullie daar allemaal zien!!
  14. Curd:
    12 augustus 2019
    Foto's zien er super uit !!!
  15. Imane:
    Wauw fantastisch 😍. Geniet ervan 😘